Mida del text Augmentar la mida del text Mida del text normal Reduir la mida del text | Sense estils | Versió mòbils | Mapa Web
ES | EN | FR

Assabentat. Full de conformitat d'obres en locals exemptes de llicència

Descripció

Permís per a la realització de petites obres en locals, incloses en la següent relació:

  • Enguixar o arrebossar parets i/o sostres
  • Col·locar cel ras
  • Canviar el paviment
  • Reformar bany sense modificar envans
  • Adaptar la vorada al Pla Director de renovació de voreres i suprimir les barreres arquitectòniques

Aquestes obres, excepte les que puguin afectar els jardins i la vorada, són obres interiors que no suposen canvis en les obertures, parets, pilars i forjats, ni en l’estructura ni distribució interior del local.

Les obres es podran dur a terme en horari de 8 a 22 hores, d’acord amb allò que indiquen les ordenances de convivència ciutadana i rural vigents.

Aquest tràmit permet ocupar la via pública amb 2 sacs de runes durant 7 dies a partir de l’inici de les obres.

En cas que fos necessari ocupar la via pública més temps del previst, o amb més sacs, o bé ocupar-la amb contenidors de runes, s’ha de demanar el corresponent permís d’ocupació de la via pública.

Les runes, els embalatges o altres residus generats en l’execució de l’obra, s’han de dipositar en un abocador homologat o centre de gestió de residus.

Caldrà tenir en un lloc visible des de la via pública una còpia del “Full de conformitat d’obres en locals exemptes de llicència”

Període tramitació

Tot l'any

Termini sol·licitud

En qualsevol moment, sempre abans d’iniciar les obres

Vigència

S’atorga un termini de sis mesos per iniciar i finalitzar les obres

Qui el pot demanar

Persona física o jurídica interessada. Qui ho sol·liciti ha de ser la persona propietària o bé hi ha d’haver conformitat de la mateixa per realitzar les obres.

Qui n'és el responsable

Àrea d'Urbanisme

Preu de la tramitació

Taxa (Ordenança Fiscal 9), ICIO i fiances (Ordenança Fiscal 13)

Procediment per iniciar el tràmit

Presencialment

  1. Presentar la Sol·licitud amb la documentació necessària al Servei d’Atenció a la Ciutadania (SAC) de l'Ajuntament, que calcularà l’import de les taxes, i farà una autoliquidació que es pot pagar en metàl·lic o amb tarja bancària.
  2. Un cop presentada, disposeu d’un termini de sis mesos per iniciar i finalitzar les obres.

On es pot fer

Documentació necessària

Darrera actualització d’aquest contingut: 07/06/2019 a les 14:28h
Plan Avanza 2

Col·labora:

Diputació de Barcelona

© Ajuntament de les Franqueses del Vallès

Ctra. de Ribes, 2 - 08520 Les Franqueses del Vallès

Tel. 938 467 676 - Fax 938 467 767

(Necessites javascript per veure aquest correu-e)