Mida del text Augmentar la mida del text Mida del text normal Reduir la mida del text | Sense estils | Versió mòbils | Mapa Web
ES | EN | FR

Devolució fiança obres i/o garantia d’urbanització

Descripció

Devolució de l’import dipositat en una llicència d’obres per garantir la correcta gestió de les runes i dels residus i que no es malmetin les infraestructures municipals i/o garantir la urbanització.

El dipòsit pot ser en metàl·lic o en forma d’aval.

Tres tipus de fiança d’obres: per obra major, per obra menor i per assabentat.

El termini màxim per sol·licitar la devolució de la fiança és de set 7 mesos a partir del moment en què es demana el permís per a la realització de l'obra.

Termini sol·licitud

Un cop finalitzada l'obra

Temps de resolució

6 setmanes o 3 mesos, segons la devolució

Qui el pot demanar

Qualsevol persona, entitat o empresa, sempre que sigui el titular de la llicència.

En cas que l’interessat o interessada actuï mitjançant representant, cal que aquest estigui degudament autoritzat.  

Qui n'és el responsable

Àrea d'Hisenda

Procediment per iniciar el tràmit

Presencialment

L’interessat o el representant presenta la sol·licitud i la documentació adjunta a l’oficina del Servei d'Atenció a la Ciutadania (SAC) de l'Ajuntament.

L’àrea d’Hisenda tramita la devolució de la fiança, es requereix informe d’urbanisme, es decreta la seva devolució. El decret es notifica a l’interessat i s’efectua la transferència bancària de devolució.

On es pot fer

Documentació necessària

  • Original del certificat del gestor de residus o de la deixalleria en cas que se n’hagi produit
    En cas contrari s'ha d'especificar
  • Sol·licitud devolució fiança (PDF, 31 kB)
    Sol·licitud devolució fiança
Darrera actualització d’aquest contingut: 24/09/2019 a les 14:19h
Plan Avanza 2

Col·labora:

Diputació de Barcelona

© Ajuntament de les Franqueses del Vallès

Ctra. de Ribes, 2 - 08520 Les Franqueses del Vallès

Tel. 938 467 676 - Fax 938 467 767

(Necessites javascript per veure aquest correu-e)