Informació respecte a l’estat de la tramitació d’una sol·licitud relativa a gestió de tributs, no delegats a l’ORGT.
Tributs i preus públics municipals, en període voluntari, no delegats a l’Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona (ORGT): Taxes administratives, Taxes urbanístiques, Taxes d’activitats, Taxes de cementiri, Taxes per ocupació de la via pública, Taxes per retirada de vehicles abandonats, Impost sobre construccions, instal·lacions i obres, Infraccions urbanístiques, entre d’altres.
En el cas dels tributs delegats a l’ORGT: Impost sobre béns immobles, Impost sobre activitats econòmiques, Impost sobre vehicles de tracció mecànica, Impost sobre l’increment de valor dels terrenys de naturalesa urbana, Taxa per recollida d’escombraries, Multes de trànsit, entre d’altres. L’interesssat haurà d’enllaçar a la pàgina web de l’Organisme de Gestió Tributària.
La persona, entitat o empresa, que hagi presentat la sol·licitud.
En cas que l’interessat actuï mitjançant representant, cal que aquest estigui degudament autoritzat.
Àrea d'Hisenda
La consulta es pot fer enviant un correu electrònic al (Necessites javascript per veure aquest correu-e) (Servei d'Atenció a la Ciutadania -SAC- de l'Ajuntament).
L’interessat o el representant pot consultar l’estat de la seva sol·licitud, mitjançant trucada telefònica a l’Ajuntament.
Telèfon: 938 467 676L’interessat o el representant pot sol·licitar-ho en persona a l’oficina del Servei d'Atenció a la Ciutadania (SAC) de l'Ajuntament. El SAC es posa en contacte amb l’àrea d’Hisenda per obtenir la informació relativa a l’estat de tramitació de la sol·licitud de l’interessat.
Col·labora:
© Ajuntament de les Franqueses del Vallès
Ctra. de Ribes, 2 - 08520 Les Franqueses del Vallès
Tel. 938 467 676 - Fax 938 467 767
(Necessites javascript per veure aquest correu-e)