Mida del text Augmentar la mida del text Mida del text normal Reduir la mida del text | Sense estils | Versió mòbils | Mapa Web
ES | EN | FR

Ajuts econòmics als infants i joves per a la realització d’activitats d’estiu i/o extraescolars de lleure, esportives, culturals o socials 2019

Descripció

Aquests ajuts s'adrecen a infantils i adolescents empadronats al municipi, les famílies dels quals es trobin en situació socioeconòmica precària amb justificació documental i d'acord al barem establert en la convocatòria.

Tenen per objectiu educar en els valors cívics i en el respecte a la comunitat i al medi a través del lleure, amb la voluntat final de contribuir al desenvolupament integral dels menors.

Els ajuts econòmics per a la realització d’activitats d’estiu, es destinaran a una única activitat per nen/a la qual, aquesta haurà de ser municipal i pública.

L’acceptació i/o denegació de la beca, no assegura tenir plaça en cap activitat. La persona sol·licitant haurà de fer els tràmits oportuns per fer la preinscripció de l'activitat. El tràmit per demanar l'ajuts és paral·lel a la preinscripció i posterior matrícula i, en cap cas, és susbtitiu del procés habitual per sol·licitar plaça a les activitats.

Termini sol·licitud

De l'11 al 24 de març de 2019

Qui el pot demanar

Poden sol·licitar aquest ajut les famílies amb infants i/o joves de 3 a 18 anys, empadronats al municipi, que estiguin en una situació socioeconòmica desfavorable, segons els criteris del Reglament de concessió d’ajuts econòmics per a la realització d’activitats d’estiu i/o activitats extraescolars de lleure, esportives, culturals o socials.

Qui n'és el responsable

Àrea Polítiques Socials

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

Per sol·licitar l'ajut cal adjuntar la documentació necessària i la sol·licitud a una instància genèrica i entrar-ho per la seu electrònica, al portal web de l’ajuntament entre els dies 11 i 24 de març de 2019.

Documents annexos a la sol·licitud:  

Aquest document s’ha de presentar obligatòriament en totes les sol·licituds

Declaració jurada col·lectiva: Ha d’estar signada per tots els membres de la MUF majors de 16 anys. I declarar si tenen més ingressos o propietats, si no és el cas, declarar que no en tenen.

Aquests documents son obligatoris només per aquelles persones que estiguin en una d’aquestes situacions:

Custòdies:Persones que estan regularitzant divorci i/o conveni regulador. 

Declaració formal d’ingressos:Aquelles persones que cobren diners que no es poden justificar.

Declaració jurada: Qualsevol casuística que vol explicar una persona que ho facin constar en aquest document.

Presencialment

Per sol·licitar l'ajut cal fer entrega de la documentació necessària a les oficines del Servei d'Atenció a la Ciutadania (SAC), ubicades tant a l'Ajuntament (Corró d'Avall) com a Bellavista Activa (Bellavista). En ambdós llocs es pot recollir el formulari o informar-se més sobre la beca, dins de l'horari d'atenció al públic general (de dilluns a divendres de 8.30 a 14 h; dimarts i dijous també de 16 a 18 h en aquest horari només romandran obertes les oficines de Corró d’Avall).

Entrega de la sol·licitud i realització del tràmit, específicament en el següent horari:

  • A l'Ajuntament, els dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 8.30 a 14 h, dimarts i els dijous també de 16 a 18 h.
  • A Bellavista Activa, els dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 8.30 a 14 h.

Documents annexos a la sol·licitud:  

Aquest document s’ha de presentar obligatòriament en totes les sol·licituds

Declaració jurada col·lectiva: Ha d’estar signada per tots els membres de la MUF majors de 16 anys. I declarar si tenen més ingressos o propietats, si no és el cas, declarar que no en tenen.

Aquests documents son obligatoris només per aquelles persones que estiguin en una d’aquestes situacions:

Custòdies:Persones que estan regularitzant divorci i/o conveni regulador. 

Declaració formal d’ingressos:Aquelles persones que cobren diners que no es poden justificar.

Declaració jurada: Qualsevol casuística que vol explicar una persona que ho facin constar en aquest document.

On es pot fer

 

 

Documentació necessària

  • Sol·licitud d'ajut econòmic als infants i joves per a la realització d’activitats d’estiu (PDF, 98 kB)
    Sol·licitud d'ajut econòmic als infants i joves per a la realització d’activitats d’estiu
  • Declaració jurada (PDF, 58 kB)
    Declaració jurada
  • Declaració jurada col·lectiva (PDF, 184 kB)
    Declaració jurada col·lectiva
  • Declaració formal d'ingressos (PDF, 58 kB)
    Declaració formal d'ingressos
  • Publicació al BOPB sobre l'aprovació convocatòria i preus en activitats d'estiu (PDF, 422 kB)
    Publicació al BOPB sobre l'aprovació convocatòria i preus en activitats d'estiu
  • Declaració jurada de custòdies (PDF, 109 kB)
    Declaració jurada de custòdies
  • Sol·licitud degudament emplenada, on totes les dades sol·licitades estiguin omplertes correctament i llegibles.
  • Signatures en l’apartat de declaració de la sol·licitud.
  • Original i fotocòpia DNI / NIE/ Passaport dels progenitors o tutors.
  • Original i fotocòpia Llibre de família (dels pares i fills menors de 25 anys i majors de 25 anys amb discapacitat).
  • Certificat de Convivència.
  • Fotocòpia del darrer rebut de lloguer o hipoteca satisfet, entès com el del mes en curs o anterior a la convocatòria.
  • Declaració jurada de béns i propietats.
  • Si es troben en actiu: Nòmines dels tres darrers mesos
  • Autònoms: declaració de renda
  • Vida laboral (es podrà extreure telemàticament si l’usuari té el número de afiliació a la Seguretat Social i el número de telèfon actualitzat a la base de dades)
  • En cas d’obtenir rentes o altres fonts d’ingressos: adjuntar el certificat de rentes/ingressos.
  • En el cas d’obtenir d’altres ingressos sense documentar o no poder justificar cap tipus d’ingrés: declaració formal d’ingressos.
  • En cas de separació o divorci dels progenitors, presentar el document que escaigui: sentència judicial o divorci: si el progenitor obligat efectua el pagament de la pensió d’aliments o en custòdies compartides, denúncia per incompliment del pagament de la pensió per aliments de la sentencia judicial de la separació o divorci, declaració formal d’ingressos feta pel progenitor que rep pensió d’aliments sense que hagi acord judicial de separació o divorci i en cas que un dels pares o parella del pare/mare té fills d’altres parelles i paga una pensió, conveni regulador i rebut de pagament del darrer més.
  • Altres documents acreditatius.
  • En cas d’acolliment: Resolució de la DGAIA o de l’EAIA
Darrera actualització d’aquest contingut: 07/06/2019 a les 14:28h
Plan Avanza 2

Col·labora:

Diputació de Barcelona

© Ajuntament de les Franqueses del Vallès

Ctra. de Ribes, 2 - 08520 Les Franqueses del Vallès

Tel. 938 467 676 - Fax 938 467 767

(Necessites javascript per veure aquest correu-e)