L’Ajuntament reclama millores en el Complex Esportiu Municipal
La previsió és que la nova licitació de la gestió s’aprovi en el ple d’aquest mes d’octubre
L’alcalde de les Franqueses, Juan Antonio Corchado Ponce, i el regidor d’Esports, Carlos Munzón Cruz, s’han reunit aquest dimecres amb l’empresa que dona servei al Complex Esportiu Municipal (CEM) per demanar millores en la seva gestió.
Aquesta és la segona trobada que fan representants municipals i responsables del centre per tal de donar resposta a alguns ajustos necessaris al CEM, mentre s’aprova el tràmit administratiu que donarà llum verda a una nou concurs sobre la gestió que incorpora mesures de millora. A la primera trobada, les dues parts ja van acordar desenvolupar un pla de xoc sobretot a la zona de màquines per reparar o reemplaçar les que hi ha actualment i continuar donant un servei òptim fins que finalitzi el nou procés de gestió.
El CEM és una instal·lació pública amb gestió externa mitjançant una empresa experta en equipaments esportius. Una gestió que surt a concurs cada cert temps, el que marqui les condicions redactades per l’Ajuntament.
En aquests moments, s’ha de renovar la concessió i la redacció de les noves condicions està molt finalitzada i la previsió és que s’aprovin en el ple municipal del mes d’octubre. El text preveu millores sobre els espais i els serveis de les instal·lacions:
- Reforma de vestidors.
- Millores de diferents espais comuns.
- Ampliació de la sala de condicionament físic.
- Ampliació de les sales d’activitats dirigides.
- Millora dels sistemes de control d’accessos.
- Renovació i actualització de diversos serveis vinculats a la gestió de l’equipament.
Després de la renovació de la nova piscina exterior, ara l’Ajuntament treballa per tenir un equipament interior en bones condicions. L’objectiu és que, amb el nou contracte, hi hagi millores progressives que vagin donant resposta i un bon servei a les necessitats de les persones abonades i usuàries.