Mida del text Augmentar la mida del text Mida del text normal Reduir la mida del text | Sense estils | Versió mòbils | Mapa Web
ES | EN | FR

Comença el 18 de setembre la tramitació de l'ajut del material escolar per a infants de les Franqueses que estudien fora del municipi

07/09/2023

Les sol·licituds es poden presentar fins al 30 de setembre a través de la seu electrònica o presencialment a les oficines del Servei d'Atenció a la Ciutadania (SAC)

L'alumnat des d'I3 fins a 6è de Primària que estigui empadronat a les Franqueses pot gaudir, per segon any consecutiu, de l'ajut de 77€ que sufraga l'Ajuntament per a l'adquisició de material escolar fungible. Com en la primera edició la gestió de la subvenció per als i les alumnes dels centres educatius de les Franqueses es realitza directament des de les escoles. I les famílies amb infants que cursen estudis fora del municipi poden presentar la seva sol·licitud mitjançant una instància a l'Ajuntament a partir del 18 de setembre i fins al 30 de setembre.

Aquesta sol·licitud es pot fer a través de la seu electrònica mitjançant la instància específica que trobareu al tràmit o presencialment a les oficines del Servei d'Atenció a la Ciutadania (SAC) (Necessites javascript per veure aquest correu-e) que es troben a l'Ajuntament (carretera de Ribes, 2 08520 - Corró d'Avall Telèfon: 938 467 676) o a Bellavista Activa (Carrer Rosselló, 39 08521 - Bellavista Telèfon: 938 615 435).

El document de la sol·licitud (veure Arxius adjunts) haurà d'anar acompanyat de la següent documentació:

1. Fotocòpia DNI, NIE o passaport vigent d'un dels progenitors/es o tutors/es. Només en el cas que es faci de forma presencial.

2. Volant d'empadronament al municipi, vigent en els últims tres mesos (en el cas que en el DNI, NIE o passaport no consti el domicili actual a les Franqueses del Vallès). Només en el cas que es faci de forma presencial.

3. Fotocòpia del llibre de família (dels pares/mares, tutors/es i fills/es menors de 12 anys)

4. Certificat del banc o caixa amb el número d'IBAN i compte corrent de la persona sol·licitant.

5. Certificació de la despesa i l'escolaritat mitjançant:

a) Annex 1 Certificat justificatiu centre (veure Arxius adjunts)

b) o Annex 2 Certificat matriculació centre (veure Arxius adjunts) i documentació justificativa de la despesa realitzada mitjançant factures.

Només s'admetran factures i comprovants de pagament a nom de la persona sol·licitant i cal justificar que el pagament de les factures o documents justificatius equivalents s'han efectuat abans de la presentació de la sol·licitud.

Les factures han de complir amb els requisits següents:

• Anar obligatòriament a nom de la persona sol·licitant i incloure el seu NIF.

• Fer referència a les despeses subvencionables generades per l'objecte d'aquest ajut.

• Estar datades entre l'1 de juliol de 2023 i la data de finalització del termini de sol·licitud.

• Incloure el NIF/CIF i raó social del proveïdor

Cal recordar que d'aquests ajuts se'n beneficien tots els infants empadronats a les Franqueses sempre que sigui un centre educatiu sostingut amb fons públics, és a dir, escoles públiques o concertades.

Arxivat a: Educació
Material escolar fungible
Darrera actualització d’aquest contingut: 26/04/2024 a les 08:23h
Plan Avanza 2 Reconeixement Administració Oberta Posició Top10

Col·labora:

Diputació de Barcelona

© Ajuntament de les Franqueses del Vallès

Ctra. de Ribes, 2 - 08520 Les Franqueses del Vallès

Tel. 938 467 676 - Fax 938 467 767

(Necessites javascript per veure aquest correu-e)