Obert el termini per demanar les beques menjador pel curs 2025-2026
El termini finalitza el 4 de juliol
Ja es poden demanar les beques per als menjadors escolars per al curs 2025-2026. Les beques es poden demanar fins el 4 de juliol a l'Ajuntament de manera presencial, al SAC de l'Ajuntament (dilluns, dimecres, dijous i divendres de 8.30 a 14 h i dimarts de 8.30 a 18 h) i de Bellavista (de dilluns a divendres de 8.30 a 14 h) i en línia a través del tràmit que trobareu a la Seu Electrònica.
Qui pot sol·licitar l’ajut?
Pots sol·licitar l’ajut si ets el pare, mare, tutor/a legal o la persona encarregada de la guarda i protecció d’infants o adolescents escolaritzats en centres educatius sufragats amb fons públics de Catalunya en qualsevol dels cursos de segon i tercer dels ensenyaments de primer cicle d’infantil, en aquelles escoles de titularitat de la Generalitat on s’hagi implementat, i qualsevol dels cursos d’ensenyaments de segon cicle d’educació infantil i d’ensenyaments obligatoris.
Quines dades necessitaré per omplir la sol·licitud?
- DNI, NIE o passaport de tots els membres de la unitat familiar.
- Dades personals: nom, cognoms, domicili, telèfon de contacte…
- Número d’identificació de l’alumne (IDALU). En el cas que no disposis del número en el moment de la sol·licitud podràs presentar-la igualment però degut a que és una dada obligatòria, l’ajut no es resoldrà fins que no aportis el certificat. A l’apartat d’instruccions per omplir la sol·licitud trobaràs enllaç a la pàgina web del Departament d’Educació i Formació Professional on pots obtenir-lo electrònicament.
- Relació dels imports d’ajuts d’urgència social i dels ingressos no tributables o exempts percebuts durant l’any 2024, si és el cas. A l’apartat d’instruccions per omplir la sol·licitud trobaràs més informació sobre com fer constar aquests ingressos.
- Signatura de tots els membres de la unitat familiar.
Quina documentació he d’adjuntar?
- Si has autoritzat a la consultes de les dades entre administracions públiques no has de presentar cap dels documents consultables especificats en les bases reguladores i la sol·licitud.
- Si no has autoritzat a la consulta de les dades entre administracions hauràs d’aportar la documentació acreditativa corresponent.
- Si en la darrera convocatòria ja vas presentar al teu Ajuntament de referència la documentació obligatòria i/o complementària corresponent i aquesta segueix sent vàlida no caldrà que l’adjuntis de nou (conveni o sentència de divorci o separació, documentació acreditativa de la representació legal o acolliment, certificat acreditatiu de la distància i/o l’IDALU de l’alumne/s).
Consulta les bases i baixa't el formulari que cal omplir per presentar la sol·licitud.