Nou horari del SIAD al Casal de la Gent Gran de Llerona
Des d’ara, el servei s’ofereix el segon dimarts de cada mes, de 10 a 14 h.
El Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD) les Franqueses ha modificat el seu horari d’atenció al Casal de la Gent Gran de Llerona (c. de la Font, 7). Des d’ara, el servei s’ofereix el segon dimarts de cada mes, de 10 a 14 h.
Amb aquest ajust horari, l’Ajuntament vol millorar l’organització del servei i continuar garantint una atenció propera, especialitzada i accessible a totes les dones del municipi.
El SIAD és un servei municipal gratuït que ofereix informació, orientació i assessorament a les dones en àmbits com el jurídic, el psicològic o el social. Des del SIAD es treballa per la prevenció i la detecció de la violència masclista i per l’atenció i recuperació de les dones que l’han viscut.
A més de Llerona, el servei es presta en altres equipaments municipals, facilitant així l’accés a diferents punts del municipi. Concretament es realitza a les oficines de Feminisme i Igualtat (c. Rafael Alberti, 2, Corró d’Avall), en horari: de dilluns a dijous de 9.30 h a 13.30 h, i a Bellavista Activa (c. Rosselló, 39, Bellavista), amb horari a concertar prèviament.