La ciutadania atorga una nota d'excel·lent al Servei d’Atenció a la Ciutadania de les Franqueses

Dimarts, 14 d’octubre de 2025

El SAC obté una valoració mitjana de 9,18 sobre 10 en atenció personalitzada i destaca per la seva qualitat

Vuit de cada deu persones que han utilitzat el Servei d’Atenció a la Ciutadania (SAC) de l’Ajuntament de les Franqueses del Vallès valoren amb un excel·lent el seu funcionament. Aquesta és una de les principals conclusions de l’enquesta de satisfacció realitzada entre els mesos de juny i setembre, que avalua la qualitat de l’atenció que reben els veïns i veïnes.

El resultat global és molt positiu: la nota mitjana en atenció personalitzada arriba al 9,18 sobre 10, una xifra que consolida el SAC com un dels serveis més ben valorats del consistori.

Durant els tres mesos de recollida de dades, 252 persones van respondre l’enquesta, disponible tant a les oficines del SAC de Corró d’Avall (Ajuntament) i de Bellavista (Bellavista Activa) com en línia. L’objectiu d’aquesta avaluació és garantir una atenció de qualitat, transparent i compromesa amb les necessitats i les expectatives de la ciutadania.

Pel que fa a la qualitat de la informació rebuda, el servei obté una nota mitjana de 9,19, i un 83% del les persones usuàries la qualifiquen directament d’excel·lent (9 o 10), destacant-ne la claredat i utilitat. També s’ha valorat positivament el temps d’espera presencial, amb una mitjana de 8,60 i amb un 67% de valoracions d’excel·lent. En relació amb l’atenció telefònica, gairebé set de cada deu usuaris afirmen haver estat atesos en menys de cinc minuts.

Amb aquests resultats, l’Ajuntament de les Franqueses actualitzarà la carta de serveis d’atenció a la ciutadania i establirà nous compromisos de qualitat per continuar millorant el servei i reforçar els valors de proximitat, transparència i eficiència que el defineixen.

Darrera actualització: 14.10.2025 | 10:46