Infants de 3r de primària de l’Escola Guerau de Liost proposen incorporar una pista esportiva al parc de Mas Colomer
Alumnes del centre han visitat l’Ajuntament i han recreat un ple municipal presidit per l’Alcalde, en el marc de la iniciativa per acostar el consistori als infants.
L’Ajuntament ha obert les portes aquest dimecres als infants de 3r d’Educació Primària de l’Escola Guerau de Liost, que han pogut conèixer la història d’aquest edifici i recórrer alguns dels seus espais més singulars, com ara l’arxiu, el vestíbul o el despatx de l’alcalde, Juan Antonio Corchado Ponce.
L’activitat s’emmarca en el cicle anual de visites escolars a la casa consistorial. Una iniciativa que té l’objectiu d’acostar la institució als més petits de les Franqueses perquè puguin conèixer de prop el seu funcionament, fomentant la seva implicació en la vida democràtica local.
Precisament, el moment més especial de la jornada ha tingut lloc a la sala de plens, on els infants han recreat una sessió plenària presidida per l’Alcalde. Asseguts a les cadires de regidores i regidors, l’alumnat ha pogut intervenir i debatre propostes de millora per al parc de Mas Colomer. Entre les idees exposades ha destacat la incorporació d’una pista per practicar diferents esports, més zones d’ombra o afegir una petita zona recreativa d’aigua.
El cicle de visites continuarà durant les pròximes setmanes amb la resta d’escoles de primària del municipi, consolidant un projecte que promou la reflexió i que, any rere any, permet que es conegui l’organització i les funcions de l’Ajuntament des d’edats primerenques.