Entrega dels premis del 2n Concurs d’Aparadors Nadalencs

Dilluns, 27 de gener de 2025

Punt de Paper s’endú el premi al millor aparador i la Farmàcia Nova Bellavista i Ca la Nurieta reben accèssits 

Avui, a Can Ribes, s'ha celebrat l'acte d'entrega dels premis de la 2a edició del Concurs d'Aparadors Nadalencs de les Franqueses del Vallès. La regidora de Comerç, Mar Gallego Garrido, ha donat la benvinguda als i les assistents, destacant que "aquest concurs és resultat de les sinergies i de la unió de forces per promoure el comerç local. Fer xarxa és imprescindible i il·lusionant."

En aquesta edició, han participat 20 comerços locals, dels quals el guanyador ha estat Punt de Paper, que s’ha endut el premi al millor aparador, amb un xec de 500 €, pel seu muntatge de la porta d'un castell que conduïa a un espai de somnis i d'il·lusió. "Vam participar en el curs d'aparadorisme que es va organitzar des de Promoció Econòmica i amb les idees que vam agafar ens vam animar a presentar-nos de nou al concurs", ha explicat la propietària de l’establiment, que ha rebut el premi de mans de l’alcalde, Juan Antonio Corchado Ponce.

La Farmàcia Nova Bellavista ha rebut un accèssit amb un xec de 100 €, lliurat per la regidora de Comerç, Mar Gallego Garrido. El seu aparador representava una ciutat nevada i tal com han explicat des de la farmàcia: “hem volgut participar en el concurs, animats també per l'experiència d'haver fet el curs d'aparadorisme, i per oferir una imatge menys freda i més propera de la farmàcia.”

També ha estat reconeguda Ca la Nurieta, amb un accèssit de 100 €, entregat per la presidenta d'LF Comerç, Estel Armengol Ginestí. El seu aparador feia referència a la importància del comerç de proximitat, incloent-hi una carta als Reis on demanaven inspirar a les persones a donar suport als comerços locals i fomentar la col·laboració entre comerciants. “El tracte humà i l'atenció personalitzada que donem al client és el que ens diferencia de les grans superfícies”, han destacat.

A continuació, s'ha entregat a @Montrober69 el premi del sorteig fet entre les persones que van compartir a Instagram els seus aparadors favorits, que ha consistit en un xec de 100 € per comprar als comerços locals de les Franqueses.

L'acte ha conclòs amb les paraules de l'alcalde, Juan Antonio Corchado Ponce, qui ha ressaltat que "iniciatives com aquesta són les que fan poble i fan conèixer el comerç". També ha aprofitat la trobada amb els comerços per anunciar que des de l'Ajuntament s'estan fent visites a les botigues per escoltar i conèixer de primera mà les inquietuds dels comerços, amb el compromís de buscar noves fórmules per potenciar el comerç local.

Darrera actualització: 28.01.2025 | 11:39