El diputat adjunt d'Esports i Activitat Física visita les obres de recuperació del Complex Esportiu Municipal després dels aiguats
Jesús Naharro Rodríguez ha vingut a les Franqueses per conèixer l'estat de les actuacions en curs
El diputat adjunt de l’Àrea d’Esports i Activitat Física de la Diputació de Barcelona, Jesús Naharro Rodríguez, ha visitat aquest matí els espais del Complex Esportiu Municipal de les Franqueses del Vallès que van quedar afectats pels aiguats de principis d’octubre. Durant la visita ha estat acompanyat per l’alcalde, Juan Antonio Corchado Ponce, i el regidor d’Esports, Carlos Munzón Cruz.
La trobada ha començat amb una reunió de treball en què l’alcalde, Juan Antonio Corchado, ha expressat el seu agraïment per la ràpida resposta de la Diputació de Barcelona davant aquesta emergència i ha posat en valor la feina de suport presta als ajuntaments i als ens locals.
Posteriorment, la comitiva ha visitat diversos espais esportius per conèixer sobre el terreny les afectacions provocades per les pluges i l’estat dels treballs de reparació. Entre els espais més afectats hi ha el pavelló de Corró d’Avall on l’aigua i el fang van malmetre completament el parquet i els revestiments de fusta. Segons ha explicat el regidor d’Esports, les obres de reparació van començar fa unes setmanes i es treballa per recuperar la plena operativitat de l’equipament per a la segona quinzena de desembre. Durant aquest període, l’activitat esportiva s’ha reubicat en altres espais municipals i també en instal·lacions cedides pels ajuntaments de Granollers i Canovelles.
En aquest sentit, Carlos Munzón ha destacat l’esforç realitzat per minimitzar les afectacions als clubs i usuaris: “Hem treballat perquè l’activitat esportiva no s’aturés en cap moment, reubicant entrenaments i competicions i accelerant al màxim les actuacions necessàries per recuperar les instal·lacions.”
Durant la visita també s’han explicat les millores que s’estan incorporant aprofitant les obres de reparació. En el cas del pavelló, el nou paviment esportiu substituirà el parquet visible per una superfície de goma que oferirà una major protecció davant possibles filtracions d’aigua en el futur.
Per la seva banda, Jesús Naharro Rodríguez ha valorat positivament la resposta municipal davant una situació excepcional i la coordinació desplegada durant les setmanes posteriors als aiguats. “Avui estem constatant que tothom està treballant de forma coordinada per tal de resoldre amb nous materials i millors elements les instal·lacions esportives que van quedar malmeses”, ha assenyalat.
El diputat adjunt també ha manifestat la seva satisfacció per l'evolució de les obres i ha destacat que les actuacions s'estan duent a terme posant les persones al centre i garantint que l'activitat esportiva continuï sent un eix principal i vertebrador a les Franqueses del Vallès.