Donem veu a la ciutadania per reforçar la qualitat dels serveis municipals
S’elabora la carta de serveis de Promoció Econòmica i s’actualitza la del SAC amb enquestes a la ciutadania
L’Ajuntament de les Franqueses del Vallès està definint la carta de serveis de Promoció Econòmica una eina clau per garantir una atenció de qualitat, transparent i compromesa amb la ciutadania. Les cartes de serveis són documents mitjançant els quals l’Ajuntament informa la ciutadania dels serveis públics que ofereix, així com les condicions d’accés, els compromisos de qualitat adquirits, i els drets i deures que té la ciutadania en qualitat d’usuària de les prestacions municipals.
Per tal de definir la carta de serveis de Promoció Econòmica, l’Ajuntament convida les persones que utilitzen els serveis d’ocupació, d’empresa i d’emprenedoria a respondre una enquesta de valoració. Aquesta es pot trobar a les oficines del Centre de Recursos Agraris de Can Ribas i també en línia.
Avaluacions dels serveis
Paral·lelament, també s’està duent a terme una avaluació de la qualitat del Servei d’Atenció a la Ciutadania (SAC), que ja compta amb la seva pròpia carta de serveis des del 2021. Les persones usuàries poden omplir l’enquesta de valoració a les oficines del SAC de Corró d’Avall (Ajuntament) i de Bellavista (Bellavista Activa), així com en línia. Amb aquestes accions, el consistori vol recollir l’opinió i les propostes de millora de la ciutadania per continuar avançant cap a uns serveis públics més pròxims, eficients i compromesos amb la qualitat.
Participa! Disposeu de les enquestes en línia a l'apartat Enllaços d'aquesta notícia.