Atenció! Afectacions per inundacions a tot el municipi
ACTUALITZACIÓ, dimecres 7 d'octubre a les 9 h. Continuem treballant per restablir la normalitat a totes les vies
Actualment, la línea R2 NO FUNCIONA en cap dels dos sentits i s’ha habilitat un servei alternatiu per carretera, direcció Sant Celoni i Barcelona, que no fa parada a les Franqueses-Granollers Nord per manca d’efectius.
Des de l’Ajuntament hem reclamat a Renfe que el servei faci parada al nostre municipi. L’entitat ens ha comunicat que està buscant busos amb el compromís de donar resposta a aquesta demanda i recuperar la parada a les Franqueses. Continuem fent seguiment i reclamant una solució al més aviat possible.
TANCATS TOTS ELS EQUIPAMENTS ESPORTIUS.
AFECTACIONS ACTUALS:
- Tancats tots els equipaments esportius.
- Tancat c. Catalunya/ctra. Ribes tallada per feines d'Adif a la zona dels Gorcs.
- Tallat el carrer de la Ferreria
- Estació de Bellavista tancada per caiguda del sostre.
- Accés a Can Suquet, ja que el pont no és practicable.
- Camí de Cal Ferrer, Corró d'Amunt (Quatre Llunes fins Can Suquet) tancat.
- Camí de Can Jep, tancat des de la rotonda al túnel.
- C352 desde Can Mònic fins Francesc Macià tancada. L'extracció d'aigua del túnel de la ronda pot provocar afectacions al carrer del Pont.
Ampliem la informació amb les afectacions d'equipaments municipals:
- Complex Esportiu Municipal: tancat fins a nou avís per greus afectacions de la pluja.
- Pavelló Municipal de Corró d'Avall: tancat fins a nou avís per greus afectacions de la pluja
Recordem que el cabal de l'aigua ha pujat molt i que és molt perillós acostar-se al riu, a les rieres i a les zones inundables.