Agbar assumeix la gestió del servei d'aigua potable de les Franqueses
Dilluns, 1 de febrer de 2021
Les factures emeses a partir del gener de 2021 arribaran amb el nom de la nova gestora
Darrera actualització: 15.10.2024 | 19:15
La Societat General d'Aigües de Barcelona, coneguda com a Agbar, assumeix des d'aquest 2021 la gestió del servei d'aigua potable a les Franqueses que, fins ara, gestionava Sorea. Agbar assumeix des de l'1 de gener els serveis que Sorea realitzava al municipi. Per tant, totes les factures emeses a partir d'aquest any arribaran signades per Agbar.
Es mantenen però, els mateixos canals d'atenció telefònica:
- 934 953 540 per a l'atenció comercial
- 900 405 070 per a reclamacions
- 900 304 070 per a avaries
També continuen obertes amb cita prèvia les oficines d'atenció al client presencial habituals.
Agbar té a disposició dels usuaris la pàgina web www.agbarclients.cat.