Activa’t 2026, el programa d’activitats per l’estiu
El període de preinscripcions per a les activitats municipals d'esports i lleure és del 30 d'abril a l'11 de maig
Un any més, les Franqueses impulsa el programa «Activa’t», que ofereix una àmplia i variada proposta d’activitats per a infants i joves durant els mesos d’estiu.
Es tracta d’una oferta que combina iniciatives educatives, culturals, esportives i de lleure, pensades per a què tothom pugui gaudir d’un estiu actiu i enriquidor.
ACTIVITATS DE LLEURE EDUCATIVES I CULTURALS MUNICIPALS
• Casals d’estiu. Del 22 de juny al 24 de juliol. De dilluns a divendres, de 9 a 13 h.
Edats: any de naixement entre el 2022 i el 2014.
• Casal amb colònies. Del 29 de juny al 10 de juliol. De dilluns a divendres, de 9 a 13 h. Les colònies a Can Rigol (Begues) són del 13 al 17 de juliol. Edats: any de naixement entre el 2019 i el 2014.
• Campaments. Del 29 de juny al 12 de juliol. Precampament del 29 de juny al 3 de juliol, de 9 a 13 h al Centre Municipal de Joves de Bellavista. i campament del 6 al 12 de juliol a Orriols (Castellar de n’Hug). Edats: any de naixement entre el 2013 i el 2008.
• Activitats a l’Espai Zero. De dilluns a divendres, de 9.30 a 13 h. Setmana del Graffity, setmana del Djing i el Rap i setmanes de la creació audiovisual. Edats: any de naixement entre el 2009 i el 2014.
Preinscripcions del 30 d'abril a l'11 de maig a https://lesfranqueses.org/preinscripcionsestiu
ACTIVITATS ESPORTIVES MUNICIPALS
• Juliol Esportiu. Del 29 de juny al 24 de juliol, de dilluns a divendres, de 9 a 13 h. Casal esportiu per a infants i joves. Activitats preesportives, esportives, de lleure i recreatives diverses, sempre dins l’àmbit educatiu. Edats: any de naixement entre el 2010 i el 2021.
• Activitats aquàtiques del Complex Esportiu Municipal . Del 29 de juny al 24 de juliol. Activitats aquàtiques per a infants i joves de 3 a 14 anys.
Preinscripcions del 30 d'abril a l'11 de maig a https://lesfranqueses.org/preinscripcionsestiu
CASAL D’ESTIU DEL CENTRE D’ART I NOVES TECNOLOGIES CAN FONT
Del 22 de juny al 31 d’agost, de dilluns a divendres, de 9 a 14 h. Casal: Laboratori del temps. Grans eres de la ciència i tecnologia. Les inscripcions es realitzaran presencialment al Centre d’Art i Noves Tecnologies Can Font, de dilluns a divendres, de 16.30 a 20 h, i dimarts i divendres, de 9.30 a 12.30 h. Més informació a www.canfont.info / canfont@lesfranqueses.cat.
ACTIVITATS DE L’ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA
• Casal musical per a infants. Del 25 de juny al 3 de juliol. De dl. a dv. de 9 a 13 h. Any de naixement entre el 2019 i 2015.
Inscripcions del 27 d’abril al 17 de maig, a través del web de l’Escola Municipal de Música: www.emmlesfranqueses.cat.
ALTRES ACTIVITATS ESPORTIVES DE LES ENTITATS DE LES FRANQUESES:
• Campus de ciclisme de la Unió Ciclista les Franqueses. Del 22 de juny al 31 de juliol.
• Campus de futbol del Club Esportiu Llerona. Del 22 de juny al 31 de d’agost
• Campus de futbol del Club de Futbol les Franqueses. Del 25 de juny al 31 de juliol.
• Vine a descobrir la natació artística! del Club Natació les Franqueses. Setmana del 22 de juny.
• Stage de Dansa FDC. Del 29 de juny al 31 de juliol
• Casal multiesport del Club Tennis els Gorchs. Del 22 de juny al 31 de juliol
• Stage tennis/pàdel del Club Tennis els Gorchs. Del 22 de juny al 31 de juliol