Mida del text Augmentar la mida del text Mida del text normal Reduir la mida del text | Sense estils | Versió mòbils | Mapa Web
ES | EN | FR

Aquest dijous, 25 de febrer, ple municipal ordinari

22/02/2021

Les persones que vulguin plantejar alguna qüestió ja poden enviar les seves preguntes a (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Des d’aquest dilluns, 22 de febrer, i fins dimecres, 24 de febrer, a les 18 h, les persones que ho desitgin poden enviar les seves preguntes al correu electrònic a (Necessites javascript per veure aquest correu-e). Cada ciutadà/na disposarà de dos minuts per a formular les seves qüestions, les quals seran llegides al final de la sessió plenària per un representant de l’Ajuntament. Les preguntes del públic es llegiran per ordre d’enviament i durant un màxim de 25 minuts, durada límit estipulada al Reglament Orgànic Municipal (ROM).  

Aquest gener, el ple municipal se celebrarà el dijous, 25 de febrer, a les 20 h, de manera telemàtica, i es podrà seguir mitjançant el canal de YouTube de l'Ajuntament.

L'ordre del dia serà el següent:

A) Part dispositiva i activitat de control

1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior.

2. Donar compte de les resolucions dictades per l'Alcalde i els/les regidors/es delegats/des de l'Alcaldia números 2021-0001 a 2021-0245 corresponents al període comprès entre els dies 1 i 31 de gener de 2021.

3. Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local números JGL/2021/01 a JGL/2021/03 que corresponen a les sessions pel període comprès entre els dies 14 i 28 de gener de 2021.

4. Donar compte de l'informe trimestral de seguiment del Pla d'ajust corresponent al quart trimestre de 2020 en compliment de la Llei Orgànica 2/2012, de 27 d'abril, d'Estabilitat Pressupostària i Sostenibilitat financera.

5. Donar compte de l'informe trimestral del període mitjà de pagament als proveïdors de l'ajuntament i patronats corresponent al quart trimestre de 2020, en els termes establerts pel Reial Decret 635/2014, amb les modificacions introduïdes pel Reial Decret 1040/2017, de 22 de desembre.

6. Donar compte de l'estat d'execució del pressupost de l'ajuntament i patronats municipals a 31 de desembre de 2020 en compliment de l'ordre HAP/2105/2012, d'1 d'octubre, de subministrament d'informació trimestral previst a la Llei Orgànica 2/2012, de 27 d'abril, d'Estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera.

7. Donar compte de l'informe trimestral d'intervenció sobre el compliment de la Llei de lluita contra la morositat corresponent al quart trimestre de 2020 de l'ajuntament i patronats municipals.

B) Part resolutiva

8. Proposta d’aprovació de la creació de Comissions informatives permanents i la fixació del seu règim d’organització i funcionament, així com la seva periodicitat.

9. Moció que presenten els grups municipals dels Socialistes de Catalunya - Candidatura de Progrés, Junts per les Franqueses, Imagina Esquerra en Comú-Acord municipal i Ciutadans les Franqueses del Vallès de suport al món de la dansa davant del tercer tancament i de creació d'ajudes pel sector.

10. Moció que presenten els grups municipals Junts per les Franqueses, Imagina Esquerra en Comú – Acord Municipal i Sal – Candidatura d’Unitat Popular – Alternativa Municipalista de suport a l'Amnistia.

11. Moció que presenten els grups municipals Sal – Candidatura d’Unitat Popular – Alternativa Municipalista, Junts per les Franqueses i Imagina Esquerra en Comú-Acord Municipal a l’Ajuntament de les Franqueses del Vallès de suport a Pablo Hasel i la preservació del dret a la llibertat d’expressió.

C) Precs, preguntes i interpel·lacions

Arxivat a: Ajuntament
Ple municipal ordinari febrer 2021
Darrera actualització d’aquest contingut: 25/02/2021 a les 21:04h
Plan Avanza 2

Col·labora:

Diputació de Barcelona

© Ajuntament de les Franqueses del Vallès

Ctra. de Ribes, 2 - 08520 Les Franqueses del Vallès

Tel. 938 467 676 - Fax 938 467 767

(Necessites javascript per veure aquest correu-e)