Servei de taxi cada dimecres del mes l’agost pel veïnat de Corró d’Amunt i Marata
De forma puntual, el servei també pot facilitar el desplaçament de les persones que tinguin una cita mèdica programada
Un any més es torna a oferir, durant el mes d'agost, el servei de taxi gratuït per facilitar la mobilitat del veïnat de Corró d'Amunt i de Marata davant la manca de servei de la línia d'autobús 512. El servei s'oferirà els dimecres 6, 13, 20 i 27 d’agost i permetrà assistir al mercat setmanal situat al carrer Aragó (Bellavista).
Les parades previstes són:
- Consell del Poble de Corró d’Amunt
- Masia de Can Suquet.
- Cruïlla de Marata.
- Parada de taxis de la plaça de l’Ajuntament.
- Estació de Rodalies R3. «Les Franqueses del Vallès».
- Estació de Rodalies R2. «Les Franqueses – Granollers Nord».
L’horari de sortida serà a les 8.30 h i el de tornada a les 12 h. El recorregut de tornada té les mateixes parades que a l'anada, però en sentit invers.
De forma puntual, també s’oferirà un servei de dilluns a divendres per a aquelles persones que tinguin una cita mèdica programada. Per fer us del servei s’haurà de fer arribar un volant de la visita mèdica com a mínim 72 hores abans del dia de la cita, enviant un correu electrònic sac@lesfranqueses.cat. En el mateix correu s’ha de facilitar un telèfon de contacte..
El servei extraordinari permetrà arribar als següents punts:
- El Centre d’Atenció Primària de Can Prat (CAP Corró d’Avall).
- El Centre d’Atenció Primària de Bellavista (CAP les Franqueses).
- L’Hospital de Granollers.
- El Centre d’Urgències d’Atenció Primària de Granollers (CUAP Granollers).
Si la cita mèdica és a un centre sanitari d’una altra població, es podrà sol·licitar el trajecte fins a les estacions de Rodalies R3 les Franqueses del Vallès (Corró d’Avall) o R2 les Franqueses-Granollers Nord.