Nom electe: José Antonio Aguilera Galera
Càrrec: regidor de Serveis Centrals
Adreça electrònica: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Horari de visites: hores convingudes
Partit polític: Partit dels Socialistes de Catalunya-Candidatura de Progrés (PSC-CP)
SECRETARIA
El/la secretari/a fa les funcions de fedatària pública, d'assessorament jurídic, d'emissió d'informes, de certificar els acords adoptats pels òrgans col·legiats, tant de l'Ajuntament com dels patronats, així com de les resolucions d'òrgans unipersonals (alcalde, regidor/a delegat/da, president/a dels respectius patronats).
Gestió del registro municipal de cementiris; gestió del registre d'animals considerats potencialment perillosos
Gestió dels processos electorals
Per altra banda, des de la Secretaria també es gestiones els següents àmbits:
CONTRACTACIÓ
Tramitació dels expedients de contractació de totes les àrees
Fiscalització dels contractes menors incoats per les àrees
Emissió d’instruccions adreçades a altres àrees per a la tramitació dels expedients de contractació (inclosos els contractes menors)
SERVEIS JURÍDICS
Atenció de les consultes jurídiques plantejades per altres àrees
Emissió d’informes jurídics que siguin requerits
Seguiment dels processos judicials; tramitació de documentació a jutjats i tribunals; designació i/o contractació de lletrats externs
Seguiment dels requeriments de Síndic de Greuges, GAIP, Fiscalia, Antifrau, etc.
Control i tramitació, quan correspongui, dels convenis subscrits per Ajuntament
SERVEI D'ATENCIÓ A LA CIUTADANIA (SAC)
Totes les relacionades amb l’atenció presencial de la ciutadania
Recepció d’escrits, sol·licituds, inscripcions, finestreta única, etc.
Tramitació d’altes i modificacions en padró d’habitants
Expedició de documents relacionats amb padró d’habitants (volants, certificats, històrics, etc.)
Certificats de béns
Informació a consultes plantejades per la ciutadania
Gestió de signatura digital id-cat
Cens d’animals de companyia
Destinar els registres d’entrades a les àrees afectades (escrits rebuts de forma presencial, per correu postal o per via telemàtica, EACAT)
Confecció dels llibres de Registre d’Entrades, de Sortides i de Decrets.
Gestió amb l’INE (tramitació de baixes i errors)
ARXIU
Tasques de gestió (tramitació de subvencions, contractació, etc)
Tasques de planificació
Tasques arxivístiques
Classificació, descripció i avaluació de documentació, que pot ser en format electrònic, en paper o altres (audiovisuals, imatges, sonors, etc)
Tasques de difusió (foment de la recerca, divulgació de la memòria històrica, conservació del patrimoni documental, etc.)
INFORMÀTICA
Manteniment equips informàtics
Configuracions i accessos a Gestiona, EACAT, plataforma diputació
Tramitació de certificats digitals
Col·labora:
© Ajuntament de les Franqueses del Vallès
Ctra. de Ribes, 2 - 08520 Les Franqueses del Vallès
Tel. 938 467 676 - Fax 938 467 767
(Necessites javascript per veure aquest correu-e)