Mida del text Augmentar la mida del text Mida del text normal Reduir la mida del text | Sense estils | Versió mòbils | Mapa Web
ES | EN | FR

Comunicació prèvia per l’obertura d’activitats econòmiques de baix risc

Descripció

És un procediment administratiu a través del qual les persones o empreses titulars d’una activitat en comuniquen l’inici a l’Ajuntament.

De conformitat amb l’entrada en vigor, el 13 d’agost de 2015, de la Llei 16/2015, de 21 de juliol, de simplificació de l’activitat administrativa de l’Administració de la Generalitat i dels governs locals de Catalunya i d’impuls de l’activitat econòmica, l’obertura d’una part de les activitats innòcues passa a estar subjecte al règim de declaració responsable, concretament les activitats incloses a l’annex I de la Llei 16/2015.

Per determinar si una activitat concreta li correspon a la declaració responsable, o d’altra banda a la comunicació prèvia, cal consultar els annexos I i II de la citada llei.

El titular o la persona que representi, haurà de posar en coneixement de l’Administració pública competent, l’exercici d’un activitat econòmica de baix risc, de les incloses a l’Annex II de la Llei 16/2015, mitjançant la Comunicació prèvia d'obertura, i acompanyar el projecte i el certificat tècnic necessari per al seu exercici.

Període tramitació

Tot l’any

Termini sol·licitud

La comunicació prèvia d’obertura es presenta quan es vol iniciar l’activitat i un cop finalitzades les obres i les instal·lacions necessàries per dur-la a terme

Vigència

Indefinida

Qui el pot demanar

La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o bé el seu representant legal. En aquest cas s’ha d’aportar el document que acrediti la representació.

Qui n'és el responsable

Àrea d'Activitats

Preu de la tramitació

La tramitació està subjecta a taxa segons Ordenança Fiscal núm. 10 en vigor.

Procediment per iniciar el tràmit

Presencialment

És necessari adreçar-se a les oficines del Servei d'Atenció a la Ciutadania (SAC) de l’Ajuntament, pagar la taxa i entregar la documentació necessària. La documentació s’ha d’aportar en suport paper i també es presentarà com a mínim una còpia en suport electrònic (format .pdf).

On es pot fer

Documentació necessària

Darrera actualització d’aquest contingut: 14/01/2020 a les 13:17h
Plan Avanza 2

Col·labora:

Diputació de Barcelona

© Ajuntament de les Franqueses del Vallès

Ctra. de Ribes, 2 - 08520 Les Franqueses del Vallès

Tel. 938 467 676 - Fax 938 467 767

(Necessites javascript per veure aquest correu-e)