Mida del text Augmentar la mida del text Mida del text normal Reduir la mida del text | Sense estils | Versió mòbils | Mapa Web
ES | EN | FR

Comunicació de canvi de titularitat de l'activitat

Descripció

És un procediment administratiu a través del qual les persones o empreses titulars d’una activitat, en comuniquen la transmissió.

La comunicació s’ha de formalitzar  en el termini màxim d’un mes des que s’ha produït efectivament la transmissió.

Període tramitació

Tot l'any

Temps de resolució

Si la comunicació prèvia és correcta queda validada des del mateix moment de la seva presentació, en cas contrari computen els terminis establerts en la normativa de procediment administratiu.

Vigència

Indefinida

Qui el pot demanar

El nou titular de l’activitat.

Qui n'és el responsable

Àrea d’Activitats

Preu de la tramitació

La tramitació està subjecta a taxa segons Ordenança Fiscal núm. 10 en vigor.

Procediment per iniciar el tràmit

Presencialment

Cal adreçar-se a les oficines del Servei d'Atenció a la Ciutadania (SAC) de l’Ajuntament, pagar la taxa i entregar la documentació necessària. La documentació s’ha d’aportar en suport paper i també es presentarà com a mínim una còpia en suport electrònic (format .pdf).

On es pot fer

Documentació necessària

  • Sol·licitud de comunicació de canvi de titularitat (Word, 284 kB)
    Sol·licitud de comunicació de canvi de titularitat
  • Documentació acreditativa de la representació, si s’escau
  • Fotocòpia del DNI o NIF
  • Fotocòpia del CIF de la societat
  • Fotocòpia de l’últim rebut de l’IBI
  • Constitució de la societat
  • Poder de la persona representant
  • Títol de propietat o contracte d’arrendament
  • Resguard acreditatiu d’haver efectuat el pagament de la taxa municipal corresponent.
  • Qualsevol altra documentació que sigui exigible per la legislació aplicable a l’activitat.
  • Document autenticat per l’anterior i l’actual titular donant conformitat al canvi de nom.
    Les persones adquirent i transmitent han de personar-se a les dependències de l’ajuntament per tal d’autenticar davant del secretari les seves respectives signatures. En el cas de fer-se el tràmit telemàticament es podrà aportar un document notarial.
  • Fotocòpia de baixa o variació de l’impost d’activitat econòmiques al cens fiscal d’activitats (model 036).
  • Declaració del tècnic responsable (Word, 167 kB)
    Declaració del tècnic responsable
  • Certificat tècnic de canvi de titularitat de l'activitat (Word, 243 kB)
    Certificat tècnic de canvi de titularitat de l'activitat
  • Declaració responsable d'inici d'activitat per a establiments alimentaris (PDF, 85 kB)
    Declaració responsable d'inici d'activitat per a establiments alimentaris
  • Declaració responsable d'activitat per a instal·lacions amb risc de transmissió de legionel·la (Word, 175 kB)
    Declaració responsable d'activitat per a instal·lacions amb risc de transmissió de legionel·la
Darrera actualització d’aquest contingut: 14/01/2020 a les 13:17h
Plan Avanza 2

Col·labora:

Diputació de Barcelona

© Ajuntament de les Franqueses del Vallès

Ctra. de Ribes, 2 - 08520 Les Franqueses del Vallès

Tel. 938 467 676 - Fax 938 467 767

(Necessites javascript per veure aquest correu-e)