Mida del text Augmentar la mida del text Mida del text normal Reduir la mida del text | Sense estils | Versió mòbils | Mapa Web
ES | EN | FR

Comitè d’Avaluació i Seguiment

La Llei de Barris estableix l’obligació de fer un seguiment continuat del desenvolupament de tot el Pla de Barris per avaluar-ne els resultats, amb la constitució d’un Comitè d’Avaluació i Seguiment.

Membres CAS
Membres CAS

Membres del Comitè d'Avaluació i Seguiment

Segons la Llei de Barris i el Decret que la desenvolupa, el Comitè d’Avaluació i Seguiment de cadascun dels Plans ha d’estar format per:

  1. GENERALITAT DE CATALUNYA: 2 representants del Departament de Territori i Sostenibilitat i altres departaments.
  2. AJUNTAMENT DE LES FRANQUESES DEL VALLÈS: 5 membres com a representants de la institució (polítics o tècnics).
  3. TEIXIT SOCIAL DE BELLAVISTA: 6 representants de les entitats veïnals, associacions ciutadanes i agents econòmics i socials de Bellavista

 

 

El Comitè d’Avaluació i Seguiment del Pla de Barris de Bellavista es va constituir a finals de 2011. Les entitats representants van ser nomenades pel Ple Municipal del 27 d’octubre de 2011. Són les següents: 

  • Associació de Veïns de Bellavista.
  • Hermandad Rociera.
  • Ibne Sinaa.
  • CF Bellavista – Milan.
  • Unió de Botiguers, Comerciants i Professionals de les Franqueses.
  • Associació de Gent Gran de Bellavista.

Funcions del Comitè d'Avaluació i Seguiment

  • Establir els mecanismes de coordinació i informació.
  • Dur a terme el seguiment de l’execució de les actuacions.
  • Establir mecanismes de foment de la participació ciutadana en el seguiment i control de les actuacions.
  • Realitzar i elevar a la Comissió de gestió del Fons de foment del programa de barris i àrees urbanes de la Generalitat de Catalunya l’informe d’avaluació final.

Reunions del Comitè d'Avaluació i Seguiment

Des de l'inici del projecte, s'han realitzat tres reunions del Comitè d’Avaluació i Seguiment del Projecte d’Intervenció Integral de Bellavista:

  • La primera, es va realitzar el 15 de desembre de 2011.
  • La segona, el dia 30 de gener de 2013.
  • I la tercera, el passat 25 de febrer de 2014

Primera reunió (15.12.11), segona reunió (30.01.13) i tercera reunió (25.02.14)

Enllaços i documents

Darrera actualització d’aquest contingut: 05/01/2016 a les 13:46h
Plan Avanza 2

Col·labora:

Diputació de Barcelona

© Ajuntament de les Franqueses del Vallès

Ctra. de Ribes, 2 - 08520 Les Franqueses del Vallès

Tel. 938 467 676 - Fax 938 467 767

(Necessites javascript per veure aquest correu-e)