Mida del text Augmentar la mida del text Mida del text normal Reduir la mida del text | Sense estils | Versió mòbils | Mapa Web
ES | EN | FR

Nova organització per potenciar la transversalitat a l’Ajuntament

25/07/2023

El govern crea cinc grans àrees que gestionaran les 26 regidories del mandat 2023-2027

El nou govern, format per PSC-CP, LFI+ERC-AM i SPLF-C, s’ha fixat com a objectiu millorar el treball transversal a l’Ajuntament de les Franqueses durant el mandat 2023-2027. Aquesta és una de les seves prioritats per generar fluïdesa a l’hora de gestionar la feina tant política com tècnica i oferir així un millor servei des de l’administració.

L’organigrama d’aquest govern inclou doncs novetats importants respecte a mandats anteriors. L’equip actual està format per 12 regidors i regidores, que gestionaran les 26 regidories, algunes de nova creació com ara Govern Obert i Transparència, Cooperació i Solidaritat, Memòria Històrica i Patrimoni; i Benestar Animal, Civisme i Convivència. Aquestes regidories són de nova creació, però també hi ha hagut canvis o modificacions a d’altres que ja existien.
 
Com es gestionaran aquestes 26 regidories?
 
L’organigrama de l’equip de govern porta noves maneres de gestió i organització. Les 26 regidores estan gestionades pels 12 regidors i regidores del govern. En aquest cas, l’alcalde, a banda de dirigir l’alcaldia també assumeix dues regidories: Règim Intern i Seguretat Ciutadana. Però la major novetat és la creació de cinc grans àrees coordinades per cinc regidors i regidores. Totes les regidories estan agrupades entre aquestes cinc àrees i el coordinador/a de cada àrea és qui s’encarrega de traspassar tota la informació a alcaldia. La voluntat d’aquesta nova gestió és potenciar la transversalitat entre tots els departaments de l’Ajuntament i que la informació flueixi més fàcilment internament per tal d’oferir un millor servei a la ciutadania.
 
Qui seran els i les responsables d’aquestes àrees?

Tal i com podeu consultar en el quadre de la pàgina 5 les àrees són les següents: Projectes Estratègics i Comunicació (David Leiva), Govern Obert i Economia (Marta Reche), Territori (Imma Ortega), Serveis a les Persones (José Antonio Aguilera), i Acció Comunitària i Benestar (Marta Sánchez). Tots aquests regidors i regidores són les persones encarregades de coordinar les regidories que depenen de la seva àrea i traspassar la informació en les reunions periòdiques que es faran amb l’alcalde, Juan Antonio Corchado.

Arxivat a: Ajuntament
Organització Ajuntament de les Franqueses
Darrera actualització d’aquest contingut: 24/05/2024 a les 08:31h
Plan Avanza 2 Reconeixement Administració Oberta Posició Top10

Col·labora:

Diputació de Barcelona

© Ajuntament de les Franqueses del Vallès

Ctra. de Ribes, 2 - 08520 Les Franqueses del Vallès

Tel. 938 467 676 - Fax 938 467 767

(Necessites javascript per veure aquest correu-e)