Mida del text Augmentar la mida del text Mida del text normal Reduir la mida del text | Sense estils | Versió mòbils | Mapa Web
ES | EN | FR

Aquest dijous, 29 d'abril, ple municipal ordinari

27/04/2021

Les persones que vulguin plantejar alguna qüestió ja poden enviar les seves preguntes a (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Aquest mes, el ple municipal se celebrarà el dijous, 29 d'abril, a les 20 h, de manera telemàtica, i es podrà seguir mitjançant el canal de YouTube de l'Ajuntament.

Fins al dimecres, 28 d'abril, a les 18 h, les persones que ho desitgin poden enviar les seves preguntes al correu electrònic a (Necessites javascript per veure aquest correu-e). Cada ciutadà/na disposarà de dos minuts per a formular les seves qüestions, les quals seran llegides al final de la sessió plenària per un representant de l’Ajuntament. Les preguntes del públic es llegiran per ordre d’enviament i durant un màxim de 25 minuts, durada límit estipulada al Reglament Orgànic Municipal (ROM). 

L'ordre del dia serà el següent:

A) Part dispositiva i activitat de control

1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior.

2. Donar compte de les resolucions dictades per l'Alcalde i els/les regidors/es delegats/des de l'Alcaldia números 2021-480 a 2021-874 corresponents al període comprès entre els dies 1 i 31 de març de 2021.

3. Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local números JGL/2021/8 a JGL/2021/11 que corresponen a les sessions pel període comprès entre els dies 4 i 25 de març de 2021.

4. Donar compte del Decret de l'alcalde número 2021-978 de data 12 d'abril, en què es resol designar nous representants del grup municipal dels Socialistes de Catalunya - Candidatura de Progrés (PSC-CP) a la Comissió Informativa d'assumptes de Ple.

B) Part resolutiva

5. Presa de possessió de la senyora Raquel Conrada Cortés González com a nova regidora de la Corporació en representació del grup municipal dels Socialistes de Catalunya – Candidatura de Progrés.

6. Proposta d’aprovació de designació de representants de la Corporació i d’associacions ciutadanes als diferents òrgans col·legiats municipals.

7. Proposta d’aprovació de la creació de la Comissió de Govern i Economia, la Comissió de Territori i Ciutat, la Comissió d’Acció Comunitària i Benestar, la Comissió de Serveis a la Persona, i la Comissió de Presidència de l’Ajuntament de les Franqueses del Vallès.

8. Proposta d’aprovació del contingut i la signatura del Conveni d’encàrrec de gestió per a l’execució d’actuacions en el marc del Programa «Treball, Talent i Tecnologia» de la Diputació de Barcelona amb el Consell Comarcal.

9. Moció que presenta el grup municipal Junts per les Franqueses, i aprovada per Junta de Portaveus en sessió del dia 22 d’abril de 2021, de posicionament en contra de la gestió dels ERTOs.

10. Moció que presenta el grup municipal Imagina Esquerra en Comú - Acord municipal, i aprovada per Junta de Portaveus en sessió del dia 22 d’abril de 2021, per al reconeixement públic del dol perinatal, gestacional i neonatal.

11. Moció que presenta el grup municipal Imagina Esquerra en Comú - Acord municipal, i aprovada per Junta de Portaveus en sessió del dia 22 d’abril de 2021, d'adhesió a la Iniciativa Ciutadana Europea "Right2Cure" per a la supressió de les patents de les vacunes del Covid-19.

C) Precs, preguntes i interpel·lacions

Arxivat a: Ajuntament
Sala de plens
Darrera actualització d’aquest contingut: 13/05/2021 a les 11:27h
Plan Avanza 2

Col·labora:

Diputació de Barcelona

© Ajuntament de les Franqueses del Vallès

Ctra. de Ribes, 2 - 08520 Les Franqueses del Vallès

Tel. 938 467 676 - Fax 938 467 767

(Necessites javascript per veure aquest correu-e)