Mida del text Augmentar la mida del text Mida del text normal Reduir la mida del text | AMB ESTILS | Versió mòbils | Mapa Web
ES | EN | FR

Les comunitats veïnals: reunions i gestió en temps de pandèmia

14/04/2021

Els acords sense reunió i les reunions telemàtiques com alternatives a les reunions presencials.

En temps de pandèmia, les comunitats veïnals han hagut de fer un exercici per plantejar fórmules alternatives a les reunions presencials tradicionals per tal de realitzar aquestes trobades periòdiques.  

Durant el primer trimestre de l’any és el període en què normalment les comunitats veïnals acostumen a celebrar la reunió anual de persones propietàries, però les actuals restriccions provoquen dubtes sobre com es poden realitzar. 

El Servei d’Assessorament i Mediació en temes de veïnatge ha organitzat el taller “Com gestionar la comunitat en temps de Covid” de manera presencial i telemàtica per tractar temes com  la suspensió de l’obligatorietat de fer reunions, les mesures de seguretat sanitària que cal tenir en compte, els acords sense reunió i les reunions telemàtiques com alternativa a les reunions presencials, els canals de comunicació utilitzats entre el veïnat i la seva validesa, etc.  

La pandèmia per la Covid-19 ha modificat la manera de funcionar de les comunitats veïnals però no impedeix, per exemple, que hi hagi rotació en els càrrecs de president/a, secretari/a... o que es puguin decidir temes importants sense necessitat de presencialitat. Tots aquests aspectes es van tractar ahir, a la sessió presencial del taller, una trobada dinàmica on les persones participants van resoldre els seus dubtes i van explicar les seves experiències per tal de trobar dinàmiques de funcionament comunes.    

Demà, dijous 15 d’abril tindrà lloc la sessió telemàtica que es realitzarà via Zoom a les 18 h. Per connectar-s’hi cal trucar o enviar un whatsapp al 670 311 857.

Arxivat a: Ajuntament
Taller presencial "Com gestionar la comunitat en temps de Covid"
Taller presencial "Com gestionar la comunitat en temps de Covid"
Darrera actualització d’aquest contingut: 28/03/2024 a les 11:28h
Plan Avanza 2Reconeixement Administració Oberta Posició Top10

Col·labora:

Diputació de Barcelona

© Ajuntament de les Franqueses del Vallès

Ctra. de Ribes, 2 - 08520 Les Franqueses del Vallès

Tel. 938 467 676 - Fax 938 467 767

(Necessites javascript per veure aquest correu-e)