Mida del text Augmentar la mida del text Mida del text normal Reduir la mida del text | Sense estils | Versió mòbils | Mapa Web
ES | EN | FR

S’obre la convocatòria d’ajuts a les entitats esportives per pal·liar els efectes de la Covid-19

19/10/2020

Des d’avui i fins al 27 de novembre es podran presentar les sol·licituds

L’Ajuntament obre dues línies d’ajuts destinats a les entitats esportives de les Franqueses amb l’objectiu de pal·liar els efectes de la pandèmia i/o el dèficit greu de finançament que puguin tenir.

Aquests ajuts, que gestiona el Patronat Municipal d’esports, es poden demanar a través de la seu electrònica de l’Ajuntament. Per poder presentar la sol·licitud electrònicament, cal disposar del certificat digital. El termini és del 19 d’octubre al 27 de novembre i la dotació pressupostària municipal total per a aquests ajuts és de 60.000 euros.

Qui pot demanar els ajuts i en quins supòsits?

Poden demanar les subvencions totes aquelles entitats registrades a l’Ajuntament que estiguin censades al registre d’entitats del Patronat Municipal d’Esports. Els conceptes subvencionable són:

1) Ajuts per pal·liar els efectes de la pandèmia

  • Adquisició de materials de neteja i prevenció envers risc de contagi (despeses generals per a l’adquisició d’hidrogels, netejadors específics, mascaretes, pantalles, etc.)
  • Serveis de prevenció envers risc de contagi (serveis de desinfecció, serveis WC, etc.)
  • Elaboració de protocols i procediments Covid-19 per a activitats i/o actes
  • Adquisició de material fungible per a la realització de les activitats i/o actes, i per la difusió i comunicació, amb la finalitat de garantir una bona gestió de la posada en funcionament de les mateixes
  • Campanyes de sensibilització envers conductes segures (cartellera, xerrades, comunicats, etc.)
  • Sobrecostos derivats de fer ús de sistemes, mecanismes que impliquin reducció a zero del risc (recursos per poder gaudir des de casa, en streaming, gravacions, muntatges digitals o altres...)
  • Promocions, suports i dinàmiques que contribueixin a la recuperació social i emocional de la normalitat
  • Despeses realitzades per a l’organització d’activitats que no s’hagin pogut portar a terme amb motiu de l’impacte de la pandèmia
  • Despeses de serveis bàsics, subministraments, sous de personal, gestoria, etc., durant els períodes d’ aturada de l’activitat, i durant les fases de desconfinament i nova normalitat. (Incloses les despeses de costos fixes de funcionament de l’entitat que s’hagin hagut d’assumir en aquests períodes)
  • Sobrecost ocasionat per tal de portar a terme els plans de contingència per adaptar les activitats a la nova fase de represa (Excepte les despeses de material fungible ja incloses en l’apartat de despeses generals)

2) Ajuts per pal·liar el dèficit greu de finançament

Dèficits greus en el sistema de finançament de l’entitat com la pèrdua d’ingressos de quotes i d’altres ingressos ordinaris i/o atípics vinculats al funcionament de l’entitat i/o a l’organització d’activitats que no s’hagin pogut portar a terme durant la temporada 2019-2020, o que no es puguin portar a terme fins el 31 de desembre de 2020 amb motiu de l’impacte de la pandèmia

A les bases reguladores trobareu tota la informació detallada sobre ambdues línies d’ajuts.

Arxivat a: Esports
Esports a les Franqueses del Vallès
Darrera actualització d’aquest contingut: 27/11/2020 a les 14:17h
Plan Avanza 2

Col·labora:

Diputació de Barcelona

© Ajuntament de les Franqueses del Vallès

Ctra. de Ribes, 2 - 08520 Les Franqueses del Vallès

Tel. 938 467 676 - Fax 938 467 767

(Necessites javascript per veure aquest correu-e)