Mida del text Augmentar la mida del text Mida del text normal Reduir la mida del text | Sense estils | Versió mòbils | Mapa Web
ES | EN | FR

Preguntes per correu electrònic al ple municipal de setembre

16/09/2020

La sessió plenària es realitzarà el dijous 24 de setembre, a les 20 h, i serà telemàtica per la situació sanitària actual.

L’Ajuntament de les Franqueses segueix apostant per la participació ciutadana. Des del dilluns 21 de setembre, a les 9 h, i fins el dimecres 23 de setembre, a les 18 h, els ciutadans/es que ho desitgin poden enviar les seves preguntes al correu electrònic a (Necessites javascript per veure aquest correu-e), les quals seran resoltes al final de la sessió plenària. Cada ciutadà/na disposarà de dos minuts per a formular les seves qüestions, les quals seran llegides per un representant de l’Ajuntament. Les preguntes del públic es llegiran per ordre d’enviament i durant un màxim de 25 minuts, durada límit estipulada al Reglament Orgànic Municipal (ROM).  

Aquest setembre, el ple municipal se celebrarà el dijous 24, a les 20 h, de manera telemàtica, com a mesura de prevenció per la situació sanitària actual. L’Ajuntament pretén seguir amb aquesta metodologia de participació ciutadana mentre les sessions plenàries no es celebrin presencialment. Properament es publicarà l’ordre del dia amb tots els temes a tractar. 

Arxivat a: Ajuntament
Sala de plens
Darrera actualització d’aquest contingut: 23/10/2020 a les 14:45h
Plan Avanza 2

Col·labora:

Diputació de Barcelona

© Ajuntament de les Franqueses del Vallès

Ctra. de Ribes, 2 - 08520 Les Franqueses del Vallès

Tel. 938 467 676 - Fax 938 467 767

(Necessites javascript per veure aquest correu-e)