Mida del text Augmentar la mida del text Mida del text normal Reduir la mida del text | AMB ESTILS | Versió mòbils | Mapa Web
ES | EN | FR

Les Franqueses crea el servei d'inspecció de via pública

07/09/2020

La persona encarregada de les inspeccions treballa a peu de carrer i se centra, de moment, en l'acompliment de les directrius per la Covid-19

Les Franqueses compta des d'aquesta setmana amb un servei d'inspecció de via pública amb un funcionari assignat a peu de carrer. Aquesta figura realitzarà inspeccions "in situ" realitzant sortides diàries a diverses zones del municipi, informarà de les normatives aplicables i també atendrà les queixes relacionades amb incidències a la via pública. També es posa en funcionament un telèfon d'atenció per a incidències a través de WhatsApp, el 664 068 032, que estarà actiu de dilluns a divendres entre les 10 i les 13 h. Els missatges rebuts a través del telèfon seran derivats directament a l'àrea responsable i només es contestaran en cas de necessitar més informació.

Donada la situació sanitària, ara com ara i mentre aquesta es mantingui, la inspecció centrarà la seva atenció en temes relacionats amb la Covid 19. Tanmateix, les funcions són:

  • Efectuar inspeccions d’actuacions vinculades a la via pública a partir de denúncies veïnals, d’ofici, de recursos administratius, d’accions judicials i altres inspeccions relacionades amb l’afectació, conseqüències i prevenció de contagi per COVID-19.
  • Controlar i informar de les qüestions relatives a la via pública que poden implicar incompliments normatius o afectar negativament a l’ordre de la via pública i als ciutadans així com supervisar les adaptacions normatives sanitàries respecte les mesures de propagació i extensió en motiu de contagis per COVID-19
  • Efectuar inspeccions de l’activitat comercial i d’altres tipus d’establiments d’ús empresarial, així com de les mesures correctores i de prevenció de COVID-19, que les autoritats vagin determinant.
  • Emetre informes, per a la tramitació d’expedients sancionadors en els seus àmbits d’actuació.
  • Atendre i gestionar les queixes formulades en relació a la via pública, activitat comercial o d’establiments d’ús empresarial.
  • Realitzar informes de seguiment en l’àmbit d’actuació de la seva competència i contribuir en la proposta de millores.
Arxivat a: Ajuntament
Inspecció de via pública 1
Inspecció de via pública 2
Inspecció de via pública 3
Darrera actualització d’aquest contingut: 28/03/2024 a les 11:28h
Plan Avanza 2Reconeixement Administració Oberta Posició Top10

Col·labora:

Diputació de Barcelona

© Ajuntament de les Franqueses del Vallès

Ctra. de Ribes, 2 - 08520 Les Franqueses del Vallès

Tel. 938 467 676 - Fax 938 467 767

(Necessites javascript per veure aquest correu-e)