Mida del text Augmentar la mida del text Mida del text normal Reduir la mida del text | Sense estils | Versió mòbils | Mapa Web
ES | EN | FR

Aquest dijous, 19 de desembre, ple municipal ordinari

17/12/2019

La sessió se celebrarà a les 20 hores, a la sala de plens

L'ordre del dia serà el següent:

A) Part dispositiva i activitat de control

1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior.

2. Donar compte de les resolucions dictades per l'alcalde i els regidors/es delegats de l'Alcaldia números 2019-2681 a 2019-2970 corresponents al període comprès entre els dies 1 i 30 de novembre de 2019.

3. Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local números JGL/2019/44 a JGL/2019/48 que corresponen a les sessions, amb caràcter reservat o públic, pel període comprès entre els dies 7 i 28 de novembre de 2019.

4. Donar compte del Decret de l'alcalde número 2019-2918, de data 25 de novembre, en què es resol delegar l'exercici de les atribucions de l'alcaldia durant el període comprès entre els dies 27 i 31 de desembre de 2019.

B) Part resolutiva

5. Proposta d’aprovació de la declaració de les Franqueses del Vallès com a municipi de més de 20.000 habitants.

6. Proposta d’aprovació de la modificació de la periodicitat de les sessions ordinàries de la Comissió Informativa d’assumptes de Ple delegats a la Junta de Govern Local.

7. Proposta d’aprovació de la modificació de l’hora d’inici de les sessions ordinàries del Ple de l’Ajuntament.

8. Aprovació de la inclusió, en l'ordre del dia de la present convocatòria, per raons d'urgència, els expedients per donar compte del Decret de l'alcalde número 2019-3071, de data 12 de desembre, en què es resol efectuar una delegació general d'atribucions per a la gestió de la Regidoria de Polítiques Socials i Habitatge, i per a l'aprovació de la designació de representant de la Corporació al Patronat de la Fundació Privada Apadis Les Franqueses.

9. Donar compte del Decret de l'alcalde número 2019-3071, de data 12 de desembre, en què es resol efectuar una delegació general d'atribucions per a la gestió de la Regidoria de Polítiques Socials i Habitatge.

10.Proposta d’aprovació de la designació de representant de la Corporació al Patronat de la Fundació Privada Apadis Les Franqueses.

C) Precs, preguntes i interpel·lacions

Arxivat a: Ajuntament
Darrera actualització d’aquest contingut: 21/01/2020 a les 13:36h
Plan Avanza 2

Col·labora:

Diputació de Barcelona

© Ajuntament de les Franqueses del Vallès

Ctra. de Ribes, 2 - 08520 Les Franqueses del Vallès

Tel. 938 467 676 - Fax 938 467 767

(Necessites javascript per veure aquest correu-e)